jom clik!

Tuesday, November 30, 2010

Aku inGin MEncintaiMu



Tuhan betapa aku malu atas semua yang kau beri

 Padahal diriku terlalu sering membuatMu kecewa

Entah mungkin karena ku terlena sementara Engkau beri

Aku kesempatan berulangkali agar aku kembali

Dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghambakanMu

Betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMu

Aku ingin mencintaiMu setulusnya

Sebenar-benar aku cinta

Dalam doa dalam ucapan dalam setiap langkahku

Aku ingin mendekatiMu selamanya sehina apapun diriku

Kuberharap untuk bertemu denganMu yaa Rabbi

(jika mereka mengejar cinta manusia..)
(marilah kita mengejar cinta ILahi..)
(jika mereka menangis kerana putus cinta..)
(marilah kita menangis mengenangkan dosa2 kita..)
(CINTA YANG SEJATI HANYA CINTAKAN ILAHI)

Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...