jom clik!

Sunday, December 19, 2010

cintaku hanya untukNya

Aku Cintakan DIA...

Cintaku kepada Dia...
rinduku hanya padaNya..
kasihku tulus buatNya..
hidupku hanya untukNya..
aku milikNya,.,
setiaku hanya padaNya..
kasihku kasih yang setia...
hatiku hanya untukNya
nyawaku hanya miliknya.,.
hartaku daripadaNya..
keluargaku hanya milikNya..
betapa ku tak ada apa2 di hadapanNya..
aku ingin mencintaiNya..
setulusnya sebenar benar aku cinta
dalam doa...
dalam ingatan..
dalam setiap langkahku..
aku ingin mendekatiMu..
walau sehina apa pun diriku,,
ku berharap untuk bertemu
denganMu ya Robbi...
dambaku pada yang Esa,,
pujian hanya buatNya..
ampunkan aku wahai Allah..
kerna banyaknya dosaku kdpMu..
wahai Tuhan..
ku tak layak ke syurgaMu..
namun tak pula..
aku sanggup ke nerakaMu..
ampunkan dosaku 
terimalah taubatku,,
sesungguhnya,,
Engkau lah pengampun
dosa dosa besar...
dosa-dosaku bagaikan pepasir..
di pantai..
dengan rahmatMu...
ampunkan daku,,
Oh Tuhanku,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...